Võitlussüsteem 2.0 (Kiirus ja Osavus)
#1
Mängus on kaks uut oskust, mis mõjutavad sinu võitlemist: Kiirus ja Osavus.

Kiirus suurendab võimalust vastast tabada.

Osavus suurendab sinu võimalust rünnakust kõrvale hiilida.

Lisaks on relvadele ilmunud täpsus ühik. Mida suurem number, seda täpsemini lööd. Kui vastane just osavam pole selle vältimiseks.

Hetkel on veel tasakaalustamisel. Võib esineda vigu, eks näib.

Lisaks, kui alistad meistri, siis teenid KOLM õppetundi, mida võid paigutada oma nelja erinevasse oskusesse. Ehk saad ise valida, kuidas oma tegelast üles ehitad.

Haldjad said +5 täpsusboonust, kui nad kasutavad vibusid!

Kommid annavad 1.15 kiiruseboonust!

Küsimusi?
Vasta


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne