• Üldised küsimused
Tagasi sisukorda


Tere tulemast Rohelise Draakoni Legendi

Külaväljak
Rohelise Draakoni Legendi reaalsuses võib juhtuda, et avastamiseks on liiga palju alasid. Kerge on ära eksida. Kuid pea meeles: külaväljak on kõige süda. See keskpunkt annab sulle pääsu pea kõikidele teistele aladele. Kui sa kunagi ära eksid, siis tasub alati külaväljakule tagasi pöörduda ja uuesti proovida.

Sinu esimene päev
Esimene päev on kindlasti segadust tekitav. Sinu ees on palju informatsiooni millest sa kõike ei pruugi vajada. Tõsi jutt! Kuid ühel asjal tasub alati silma peal hoida ja see on sinu elutervis. Elutervise leiad oma "elulise info" alt. Ükskõik millist kangelast sa kavatsed mängida, head või halba, pead sa võitlema õppima. Parim koht võitlemiseks on mets. Kui sa leiad ühe vastase sealt, vaata, et ta ei oleks kõrgem tase kui sina, sest muidu ei pruugi sa võitlusest terve eluga pääseda. Pea meeles, et sa võid alati oma vastase eest ära joosta. Mõnikord pead kohe mitu korda proovima. Tasub ka osta kaitserüü ja mõni relv, et sul oleks võitmiseks metsaolendite vastu paremad võimalused.

Pärast võitlust võid sa märgata, et sinu elutervis on vähenenud. Suundu metsaserval olevasse Ravionni, kus sa võid oma elutervise tagasi saada. Kui sinu tase on 1, siis tervendamine on tasuta, kuid seejärel mida kõrgem tase, seda kallimaks tervedamine läheb. Pea meeles, et on kallim tervendada ühte elupunkti ja seejärel veel ühte elupunkti kui korraga taastada kaks elupuntki. Seega kui meelel kulla säästmine ja sa vaevu oled viga saanud, võid riskeerida veel ühe või kahe võitlusega ning siis ühekorraga taastada oma elutervis.

Hiljem kui oled juba rohkem metsaolendeid tapnud, tasub alati külla tagasi minna ja siseneda Armandi treeninglaagrisse. Seal võid pärida oma meistrilt, milla oled valmis temaga duelli pidama. Ja kui oled valmis, siis kasuta võimalust. Ära muretse, meister ei löö sind maha - kui koatad, siis ta lihtsalt annab sulle tervendava elujoogi ja laseb sul minna.

Surm
Surm on iga võitlusega seotud mängu osa. Rohelise Draakoni Legendis on surm vaid ajutine. Kui sa sured kaotad sa kogu oma käes olnud raha(paiguta see varakambrisse) ja natukene kogemusi. Kui sa oled surnud, siis on sul võimalus uurida Warjudemaad ja surnuaeda. Surnuaias kohtad sa surnuvalla ja allilma valitsejat `@. Talle meeldiks kui sa teeksid ühtteist tema heaks ja vastutasuks võib täita ta sul mõne teene. Surnuaed on üks neid kohti, kuhu sa ei pääse külaväljakult. Õigupoolest ei pääse sa üldse surnuna külaväljakule.

Kui sa just ei juhtu allilma valitsejat `@ veenma sinu elustamises, siis püsid surnuna kuni uue päeva alguseni. Igas päris päevas on 4 mängu päeva. Need saabuvad, kui külaväljaku kell lööb kaksteist öösel.

Uued päevad
Nagu eelpool mainitud, igas päris päevas on 4 mängu päeva. Uus päev saabub siis, kui kell külaväljakul tabab keskööd. Kui tuleb uus päev, antakse sulle uued metsakäigud, intress laekub sul varakambris olevale kullale(kui varakambri ametnikud on rahul sinu kohustuste täitmisega) ning palju muud nipet näpet. Samuti taaselustatakse sind ja saad uue võimaluse kangelast mängida.

Teiste mängijatega kaklemine
Rohelise Draakoni Legendis saad sa teiste kangelastega võidelda ja üksteise vastu rammu katsuda. Uue mängijana oled kaitstud esimesed viis mängupäeva või kuni sul on 1500 kogemust või kui sina ründad esimesena teist mängijat.

Kui teine mängija sind ründab ja sina kaotad, siis kaotad sa kogu oma käesoleva kulla ja 5% oma kogemustest. Kui sa ründad ja võidad, siis sa saad 10% nende olemas olevast kogemustest ja nende kulla. Kui sina ründad ja kaotad, siis kaotad sina 10% oma kogemustest ja kogu oma käesoleva kulla. Sa saad rünnata ainult neid kangelasi, kes sinu taseme lähedal. Seega ära muretse, kui oled tase üks, siis tase 15 ei tule sinuga kaklema.

Kui rendid kõrtsis toa, siis logid sa mängust välja. Nõnda kaitsed sa end tavalistest rünnakutest. Ainus kord kui keegi sind kõrtsis rünnata saab, on siis kui ründaja maksab kõrtsiomanikule kullaga või kalliskividega altkäemaksu. Ja see võib üpris kallis olla. Kui sa niisama lahkud mängust tuba võtmata, siis saab sind ilma maksmata rünnata. Sind ei saa rünnata, kui sa oled seiklemas. Ainult kui sa magad. Seega mida rohkem sa seikled, seda väiksem võimalus on olla kellegi sihtmärk. Kui sind on rünnatud ja sa sured, siis sind ei saa enam rünnata enne, kui taas sisse logid. Nii et ära muretse, keegi ei võitle sinuga 30 või 40 korda ühe öö jooksul.

Kas oled seiklemiseks valmis?
Nüüd peaks sul üldine arusaam olema, kuidas maailm töötab, kuidas edasi areneda ja kuidas ennast kaitsta. On veelgi palju muid asju, mida avastada, nii et avasta julgelt. Ära karda suremist, eriti kui oled noor ja isegi kui oled surnud, siis on ikka veel avastamist!
Tagasi sisukorda
Game Design and Code: Copyright © 2002-2005, Eric Stevens & JT Traub,
© 2006-2007, Dragonprime Development Team
Design: Jade Template © Josh Canning 2004 of HFS